بروزرسانی: 14-12-1402
شرح وظایف امور خدمات

اهم وظایف و فعالیتهای رئیس اداره عمومی و پشتیبانی:

          نظارت بر امور اداره تداركات و انبارها ،‌ پيگيري در جهت رفع مشكلات

          هماهنگی و کنترل و همچنین مکاتبات اداری و ارتباط واحد های تابعه با سایر واحد های دانشگاهی

          نظارت و هماهنگی خریدهای مورد نیاز واحد های تابعه تدارکات و خدمات عمومی

          نظارت و  هماهنگی  کلیه خودروهای دانشگاه ، تهیه وسایل یدکی آنها

اداره خدمات  :

اهم وظایف به قرار زیر است :

1-      رسیدگی به امور نظافت محوطه و ساختمانهای تحت پیمان مدیریت خدمات

2-      کنترل حضور و غیاب کارگران پیمانکار ، کنترل پیمانکار جهت هر چه بهتر ارایه نمودن خدمات 

3-       تنظیم اسناد و ماموریتهای کارکنان خدمات و نقلیه و ارسال آنها به حسابداری

 


  رئوس فعالیت اداره نقلیه دانشگاه:

• نظارت بر سرویسهای ایاب و ذهاب دانشجویی و کارکنان به طور مستمر
• هماهنگی لازم در خصوص گردشهای علمی دانشجویان با اتوبوس دانشگاه
• سرویس دهی در خصوص درخواست های دانشکده های دانشگاه اعم از تربیت بدنی بازدید از کارخانجات و غیره
• هماهنگی لازم در خصوص مراسم اعیاد و عزاداری که حضور مستمر در برنامه دانشجویان
• مأموریتهای برون شهری با اتوبوس و مینی بوس سواری و وانت بار بنا درخواست قسمتهای مختلف و انجام مراحل اداری
• پیگیری لازم در خصوص قرارداد ایاب و ذهاب دانشجویی و کارکنان
• پیگیری لازم در خصوص بیمه نامه های خودروهای اعم از شخص ثالث و بدنه که پس از استعلام .
• پیگیری لازم در خصوص خرید و فروش خودروها که با توجه به اخذ کمیسیون ماده 2 در دارایی انجام می گیرد .
• تعمیرات کلی و جزئی خودروها پس از تأیید کمیته فنی خودروها و تهیه لوازم
• سرویس ایاب و ذهاب مدارک فرزندان کوی اساتید دانشگاه صبح و ظهر
• سرویس کوی اساتید ساعت 30/16 از دانشگاه به شهر و بالعکس 30/19 از شهر به دانشگاه در طول سال
• نظارت بر عملکرد رانندگان در انجام وظایف و پرسنل تحت پوشش
• نظارت بر سوخت خوردوها در خصوص مصرف بنزین و نفت و گاز.
• همکاری لازم در خصوص برگزاری آزمونها با هماهنگی مسئولین مربوطه.
• همکاری با همایش ها، کنفرانس هایی که در دانشگاه برگزار می گردد.
• در خصوص سرویسدهی مراسم ختم بستگان و همکاران- دانشجویان و اساتید.
• پیگیری لازم در خصوص تصادفات خودروها و مراجعه به بیمه و اخذ خسارت
• نظارت و هماهنگی لازم با آژانس دانشگاه و کنترل مسائل شیف شب ایام تعطیلات و بررسی فاکتورهای مربوطه
• نظارت بر سرویسهای دانشجویی و کارکنان

اداره فضای سبز:

بخش فضاي سبز كه جهت مديريت قسمتهاي جنگل كاري و چمن كاري شده فضاي سبز ايجاد شده است به عنوان يك واحد در داخل حوزه معاونت اداري مالي تحت نظر اداره تداركات و خدمات اداره مي شود اين بخش با توجه به حساسيت موضوع فضاي سبز در مجموعه محوطه دانشگاه از دير باز مورد توجه بوده و تلاش زيادي جهت سازمان يافتن و توسعه هر چه بيشتر اين بخش در آينده مي شود.

در يك تعريف كلي فضاي سبز وظيفه نگهداري و مرمت بخشهاي مختلف فضاي سبز و همچنين ايجاد و توسعه فضاي سبز را در نقاط مختلف دانشگاه را به عهده دارد.
در ارتباط با نگهداري فضاي سبز وظيفه آبياري _ وجين _ گلكاري _ هرس و غيره به عهده اين واحد بوده و نيز در ارتباط با مبحث توسعه , با استفاده از نظرات كارشناسان مربوطه و اساتيد محترم , پس از نقشه برداري از منطقه مورد نظر , طرح مناسب را با استفاده از نرم افزارهاي تخصصي بر روي نقشه مزبور پياده نموده و پس از تصويب نهائي و تامين اعتبار لازم جهت اجرا توسط پرسنل فضاي سبز مورد اقدام قرار مي گيرد .

با توجه به اينكه واحد فضاي سبز به عنوان زير مجموعه اي از تداركات و خدمات انجام وظايف نموده است بايستي خاطرنشان كرد كه اين واحد براي اينكه بتواند وظايف محوله را به نحو احسن به اجرا درآورد و نيز بتواند در انجام وظيفه مهم توسعه فضاي سبز بيشتر موفق باشد , و نيز با توجه به مشكلات و مسائل عديده از جمله كمبود آب و مشكلات اقليمي , مي تواند به زير مجموعه هاي ذيل تفكيك گردد.

    •   بخش توليد نهاده هاي فضاي سبز

    •   بخش نظارت بر نگهداري و مرمت فضاي سبز

    •   امور مالي جهت تامين اعتبار و امكانات

    •   بخش اجراي پروژه هاي آبياري تحت فشار

    •   امور مربوط به بررسي و اجراي پروژه هاي ايجاد فضاي سبز

2-      پيمانكاران

پيمانكاران فضاي سبز جهت اجراي پروژه هاي مد نظر و نيز انجام عمليات مربوط به نگهداري , با هماهنگي دفتر حقوقي دانشگاه انتخاب شده و به فعاليت مشغول مي شود و لذا در تمام مدت قرارداد نظارت بر حسن عملكرد و اجراي قرارداد به عهده واحد فضاي سبز مي باشد.

بازدید امروز: 2