اهم وظایف و فعالیتهای رئیس اداره عمومی و پشتیبانی:
نظارت بر امور اداره تداركات و انبارها ، پيگيري در جهت رفع مشكلات
هماهنگی و کنترل و همچنین مکاتبات اداری و ارتباط واحد های تابعه با سایر واحد های دانشگاهی
نظارت و هماهنگی خریدهای مورد نیاز واحد های تابعه تدارکات و خدمات عمومی
نظارت و هماهنگی کلیه خودروهای دانشگاه ، تهیه وسایل یدکی آنها
اداره خدمات :
اهم وظایف به قرار زیر است :
1- رسیدگی به امور نظافت محوطه و ساختمانهای تحت پیمان مدیریت خدمات
2- کنترل حضور و غیاب کارگران پیمانکار ، کنترل پیمانکار جهت هر چه بهتر ارایه نمودن خدمات
3- تنظیم اسناد و ماموریتهای کارکنان خدمات و نقلیه و ارسال آنها به حسابداری
رئوس فعالیت اداره نقلیه دانشگاه:
• نظارت بر سرویسهای ایاب و ذهاب دانشجویی و کارکنان به طور مستمر
• هماهنگی لازم در خصوص گردشهای علمی دانشجویان با اتوبوس دانشگاه • سرویس دهی در خصوص درخواست های دانشکده های دانشگاه اعم از تربیت بدنی بازدید از کارخانجات و غیره
• هماهنگی لازم در خصوص مراسم اعیاد و عزاداری که حضور مستمر در برنامه دانشجویان • مأموریتهای برون شهری با اتوبوس و مینی بوس سواری و وانت بار بنا درخواست قسمتهای مختلف و انجام مراحل اداری
• پیگیری لازم در خصوص قرارداد ایاب و ذهاب دانشجویی و کارکنان • پیگیری لازم در خصوص بیمه نامه های خودروهای اعم از شخص ثالث و بدنه که پس از استعلام .
• پیگیری لازم در خصوص خرید و فروش خودروها که با توجه به اخذ کمیسیون ماده 2 در دارایی انجام می گیرد . • تعمیرات کلی و جزئی خودروها پس از تأیید کمیته فنی خودروها و تهیه لوازم
• سرویس ایاب و ذهاب مدارک فرزندان کوی اساتید دانشگاه صبح و ظهر • سرویس کوی اساتید ساعت 30/16 از دانشگاه به شهر و بالعکس 30/19 از شهر به دانشگاه در طول سال
• نظارت بر عملکرد رانندگان در انجام وظایف و پرسنل تحت پوشش • نظارت بر سوخت خوردوها در خصوص مصرف بنزین و نفت و گاز.
• همکاری لازم در خصوص برگزاری آزمونها با هماهنگی مسئولین مربوطه. • همکاری با همایش ها، کنفرانس هایی که در دانشگاه برگزار می گردد.
• در خصوص سرویسدهی مراسم ختم بستگان و همکاران- دانشجویان و اساتید. • پیگیری لازم در خصوص تصادفات خودروها و مراجعه به بیمه و اخذ خسارت
• نظارت و هماهنگی لازم با آژانس دانشگاه و کنترل مسائل شیف شب ایام تعطیلات و بررسی فاکتورهای مربوطه • نظارت بر سرویسهای دانشجویی و کارکنان
اداره فضای سبز:
بخش فضاي سبز كه جهت مديريت قسمتهاي جنگل كاري و چمن كاري شده فضاي سبز ايجاد شده است به عنوان يك واحد در داخل حوزه معاونت اداري مالي تحت نظر اداره تداركات و خدمات اداره مي شود اين بخش با توجه به حساسيت موضوع فضاي سبز در مجموعه محوطه دانشگاه از دير باز مورد توجه بوده و تلاش زيادي جهت سازمان يافتن و توسعه هر چه بيشتر اين بخش در آينده مي شود.
در يك تعريف كلي فضاي سبز وظيفه نگهداري و مرمت بخشهاي مختلف فضاي سبز و همچنين ايجاد و توسعه فضاي سبز را در نقاط مختلف دانشگاه را به عهده دارد.
در ارتباط با نگهداري فضاي سبز وظيفه آبياري _ وجين _ گلكاري _ هرس و غيره به عهده اين واحد بوده و نيز در ارتباط با مبحث توسعه , با استفاده از نظرات كارشناسان مربوطه و اساتيد محترم , پس از نقشه برداري از منطقه مورد نظر , طرح مناسب را با استفاده از نرم افزارهاي تخصصي بر روي نقشه مزبور پياده نموده و پس از تصويب نهائي و تامين اعتبار لازم جهت اجرا توسط پرسنل فضاي سبز مورد اقدام قرار مي گيرد .
با توجه به اينكه واحد فضاي سبز به عنوان زير مجموعه اي از تداركات و خدمات انجام وظايف نموده است بايستي خاطرنشان كرد كه اين واحد براي اينكه بتواند وظايف محوله را به نحو احسن به اجرا درآورد و نيز بتواند در انجام وظيفه مهم توسعه فضاي سبز بيشتر موفق باشد , و نيز با توجه به مشكلات و مسائل عديده از جمله كمبود آب و مشكلات اقليمي , مي تواند به زير مجموعه هاي ذيل تفكيك گردد.
بخش توليد نهاده هاي فضاي سبز
بخش نظارت بر نگهداري و مرمت فضاي سبز
امور مالي جهت تامين اعتبار و امكانات
بخش اجراي پروژه هاي آبياري تحت فشار
امور مربوط به بررسي و اجراي پروژه هاي ايجاد فضاي سبز
2- پيمانكاران
پيمانكاران فضاي سبز جهت اجراي پروژه هاي مد نظر و نيز انجام عمليات مربوط به نگهداري , با هماهنگي دفتر حقوقي دانشگاه انتخاب شده و به فعاليت مشغول مي شود و لذا در تمام مدت قرارداد نظارت بر حسن عملكرد و اجراي قرارداد به عهده واحد فضاي سبز مي باشد.
بازدید امروز: 3
ارتباط با معاونت اداری، مالی و توسعه منابع
به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید