AAAAAAAAAAAAAAA
Toggle navigation
معاونت اداری، مالی و توسعه منابع
معاونت اداری، مالی و توسعه منابع
English
وبگاه دانشگاه
پورتال خبری
سلام سلام سلام
جستجو
جستجو
دانشگاه زنجان
معرفی
Title
معرفی
درباره معاونت
معاونت و مدیران
معاونین پیشین
زیرمجموعه های حوزه معاونت
Title
زیرمجموعه های حوزه معاونت
Column
- مدیریت طرحهای عمرانی
- مدیریت امور حقوقی و قراردادها
+
مدیریت اداری و پشتیبانی
- مدیر اداری و پشتیبانی
- اشخاص
+
واحدها
- اداره کارگزینی
- اتوماسیون اداری و دبیرخانه مرکزی
- کارپردازی کل
- انبار کل
- اداره امور عمومی و پشتیبانی
- انفورماتیک
- امور رفاهی کارکنان و هیأت علمی
+
مدیریت مالی
- مدیر مالی
- اشخاص
+
واحدها
- اداره رسیدگی به اسناد
- اداره اعتبارات (دریافت و پرداخت)
- واحد درآمد
- دبیرخانه مالی
- اداره اموال
آئین نامه ها و فرم ها
راهنمای سامانه ها
روال ارائه خدمات
اشخاص
بروزرسانی: 20-7-1394
مدیر اداری و پشتیبانی
تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های اداری در سطح دانشگاه.
اجرای سیاستها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی.
تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی ربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید.
مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری.
مطالعه و بررسي در امر طبقه بندي مشاغل كاركنان و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذی ربط با همکاری مدیریت برنامه، بودجه و توسعه مدیریت دانشگاه.
تشخيص و تعيين رشته شغلي پستهاي سازماني با توجه به طرحهاي طبقه بندي مشاغل .
همکاری در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با واحدهای ذی ربط.
انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی.
ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه.
انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات موردنیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذی ربط .
نظارت در انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف.
تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور.
برنامه ریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه.
نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم.
همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه و توسعه مدیریت دانشگاه.
نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیرهیأت علمی).
مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم.
رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم.
همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها، اموال و تأسیسات.
شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان.
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.
بازدید امروز: 2