فرآیندها - معاونت اداری، مالی و توسعه منابع

مدیریت امور حقوقی و قراردادها
 
مدیریت طرحهای عمرانی
 
اداره رفاه کارکنان و اعضای هیأت علمی
 
اداره اموال
 
صندوق وام کارکنان (معين)
 
 
بروزرسانی: 20-6-1403
فرآیند انجام امور اداره نظارت بر طرح های عمرانی

معرفی:

شرح خدمات

  1. تهیه طرح جامع دانشگاه؛
  2. تکمیل، تجهیز و توسعه پروژه‌های ساختمانی و تاسیساتی دانشگاه؛
  3. بررسی‌های کارشناسی و امکان سنجی فضاهای کالبدی دانشگاه؛
  4. انتخاب مشاور و تعیین ناظرين پروژه ها  و عقد قرارداد؛
  5. برگزاری مناقصات تعیین پيمانکاران و عقد قراداد؛
  6. هدایت و أخذ مشاور فنی از شورای عالی معماری و فنی جهت تصویب طرح های معماری و ابنیه های جدید؛
  7. تصویب نهایی طرح مشاور؛
  8. نظارت عالیه بر عملکرد مهندسان مشاور و پیمانکاران و ارزشیابی و بازرسی عملیات اجرایی و تحویل پروژه از مشاور و نظارت بر اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی دانشگاه و ارائه راه حل‌های لازم جهت پیشبرد و تسریع امور؛
  9. تایید واگذاری پروژه بعهده کمیته امور عمرانی دانشگاه (متشکل از اداره کل طرح های عمرانی و پشتیبانی، مدیریت بودجه دانشگاه، مدیر کل امور مالی دانشگاه) است؛
  10. تهیه ریز متره، بررسی صورت وضعيتهای موقت و قطعی وتعديل‌های مربوطه؛
  11. مطالعه اوليه و تهيه نقشه و مشخصات برخی از پروژه های عمرانی؛
  12. نگهداری و ضبط نقشه‌ها و مدارک فنی در بایگانی مدارک این دفتر؛
  13. شرکت در جلسات شورای فنی استان و کميته برنامه ريزی وارائه گزارش عملکرد (جذب ريالی-پيشرفت فيزيکی پروژه ها) به رياست محترم دانشگاه
  14. رسیدگی به مطالبات پیمانکاران و مهندسین مشاور از قبیل حق الزحمه‌ها، صورت وضعیت‌ها و...؛
  15. تنظیم اسناد مالی پیمانکاران و مهندسان مشاور و شرکت‌ها جهت آزاد نمودن سپرده‌ها و ضمانت نامه‌ها؛
  16. شرکت در جلسات شورای فنی استان و کميته برنامه ريزی وارائه گزارش عملکرد (جذب ريالی-پيشرفت فيزيکی پروژه ها)؛
  17. پیگیری امور مربوط به اخذ انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات پروژه‌های دانشگاهی؛
  18. انجام امور مربوط به کارشناسی سیستم آبرسانی، آبیاری و تصفیه فاضلاب و مدیریت سبز؛
  19. تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی مربوط به شناسنامه متراژ فضاها و اطلاعات مورد نیاز اولیه جهت مقاوم سازی لرزه‌ای ساختمان‌های دانشگاه به وسیله نرم افزارهای روز؛
  20. مطالعات و پیشنهادهای فنی در رابطه با استفاده از فناوریهای نوین و کمک به جهت گیری سیستم های تاسیسات به سمت بهینه سازی مصرف انرژی؛
  21. تهیه گزارش اقدامات مدیریت سبز؛
  22. امورات دبیرخانه مدیریت سبز؛
  23. برگزاری نمایشگاه های مدیریت سبز و حضور در جلسات مدیریت سبز؛
  24. برگزاری همایش‌ها و بینارهای تخصصی مدیریت سبز؛
  25. برگزاری کارگاه‌ها و دوره های آموزشی در حوزه مدیریت سبز

 

گردش کار:

گردش کار بخش فرآیند اجرای پروژه های احداثی اداره نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه زنجان در تصویر زیر ذکر به صورت چارت ارائه شده است.

(جهت مشاهده کیفیت اصلی تصویر، بر روی آن کلیک راست کرده و گزینه Open image in new Tab را انتخاب نمائید)

پرسش های متداول:

-

کارشناس مربوطه: مهندس رضا تاران - رئیس اداره عمرانی - شماره تماس: 2550